سرخط خبرها

وزیر فرهنگ: رئیس‌جمهور سند موسیقی را ابلاغ کرد

  • کد خبر: ۲۱۵۷۰۵
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
وزیر فرهنگ: رئیس‌جمهور سند موسیقی را ابلاغ کرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اولین روز فروردین، نمایشگاه بین‌المللی قرآن را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز، ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین روز فروردین، نمایشگاه بین‌المللی قرآن را آغاز خواهیم کرد. همه تمهیدات را فراهم کردیم که این نمایشگاه به بهترین نحو با حضور همه اقشار مردم به ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بخش‌های جانبی را برای حفظ سوره‌های کوتاه و سوره‌هایی که خانواده‌ها با آن‌ها انس دارند آماده کرده‌ایم و یک پویش میلیونی برای آن راه خواهد افتاد. در طول ماه مبارک رمضان در همه استان‌ها تلاش می‌کنیم این موضوع را داشته باشیم.

اسماعیلی در ادامه یادآور شد: دیروز سند موسیقی از طرف رئیس جمهور ابلاغ شد که این اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه هنر است. ۴۵ سال بود این حوزه قانون بالادستی نداشت. این سند به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و بسیار مترقی است. الان آن را منتشر کرده‌ایم و همه عزیزان می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

وی همچنین بیان کرد: رئیس‌جمهور دیروز هم مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره بنیاد پویانمایی را ابلاغ کرد و این بنیاد زیرنظر وزیر فرهنگ تشکیل خواهد شد. شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی هم با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی جلو خواهد رفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->